SH-42 — מודול שליטה בשני מנעולים לפאנלי BAS-IP

ה-SH-42 הוא מודול בקרה המאפשר חיבור ושליטה בשני מנעולים נפרדים דרך פאנל הכניסה החיצוני של BAS-IP. הוא מתחבר לפאנל דרך ממשק RS-485 ומאפשר שליטה מלאה במנעולים — הן ממסך פנימי והן מלקוח SIP.

מאפיינים עיקריים

  • 2 רילאים מובנים לשליטה בשני מנעולים בו-זמנית
  • תמיכה בסוגי מנעולים שונים — אלקטרומכניים (נגד-בריח), ריהוט חשמלי, ומנעולים אלקטרומגנטיים
  • קבוצת מגעים הניתנת להחלפה בכל רילאי
  • תקשורת RS-485 עם פאנל הכניסה — חיבור פשוט לכל פאנלי BAS-IP (למעט AV-02)
  • כניסת אות אנלוגי לשליטה ישירה
  • עצמת זרם עד 7A לערוץ — מספיק לכל סוגי המנעולים המקצועיים
  • טווח טמפרטורות רחב — מתאים לסביבות חיצוניות ופנימיות

שימושים נפוצים

  • דלת כניסה ראשית + דלת פנימית (למשל שער חיצוני ודלת בניין)
  • מערכות אבטחה משופרות הדורשות שני שלבי פתיחה
  • חיבור מנעולים מרוחקים שאינם קרובים פיזית לפאנל הכניסה

למה BAS-IP?

ה-SH-42 תוכנן לשילוב חלק עם כל פאנלי BAS-IP הנפוצים. הוא מאפשר לאינטגרטורים להוסיף שליטה בשני מנעולים לכל מערכת קיימת ללא תשתית נוספת — חיבור RS-485 פשוט, ומיקום גמיש.